Specjalizujemy się w obsłudze handlu z Dalekim Wschodem, w całym jego spektrum: zarówno kontenerowym jak i drobnicowym, ale również lotniczym. Głównym partnerem w wymianie handlowej w tym regionie są niewątpliwie Chiny, gdzie siatka naszych kontrahentów jest najbardziej rozwinięta. Posiadamy kontakty we wszystkich liczących się ośrodkach przemysłowych oraz portach, dzięki czemu możemy zaaranżować dla Państwa transport praktycznie z dowolnego miejsca w Chinach. Organizujemy również transporty z głębi kraju, do realizacji których idealnym rozwiązaniem jest transport kolejowy.
Nie samymi Chinami jednak daleka Azja stoi – Singapur, Tajwan, Wietnam, Malezja są krajami, które także oferują bogate możliwości w handlu i z których również możemy zrealizować dla Państwa dowolny transport.
Dla importerów z Dalekiego Wschodu współpraca z nami to gwarancja:
Od ponad 2 lat skutecznie rozwijamy usługi spedycji kolejowej korzystając z niespełna 5 letniej obecności w chińskiej sieci spedycyjnej. Dzięki temu klient może czuć się bezpiecznie gdyż wiemy gdzie, jak, i z kim zabezpieczać proces by towar zarówno w eksporcie jak i imporcie docierał na czas. Chińska inicjatywa Pasa i Szlaku (Belt and Road Initiative) daje możliwość rozwoju usług nowego typu.
Rozwój współpracy handlowej pomiędzy Polską a Chinami sprawił, że istnieje duże zapotrzebowanie na środki transportu, które zagwarantują stałe dostawy towarów w dużych ilościach. Podstawę spedycji na takich trasach stanowi transport morski, który wyróżnia się nie tylko stosunkowo niskimi kosztami, ale też daje możliwość jednorazowego przewiezienia bardzo dużych ładunków.
Na długich dystansach transport morski jest najbardziej opłacalny, co nie oznacza jednak, że z tego kraju klient nie może sprowadzić produktów szybciej, korzystając z przewozów lotniczych. Oferta takiego transportu skierowana jest do tych osób, które pilnie potrzebują dostawy surowców, próbek, maszyn produkcyjnych czy innych tego typu ładunków. Możliwości transportu z Chin są praktycznie nieograniczone.
Korzystając z opcji spedycji morskiej, można sprowadzać zarówno produkty jednostkowe na paletach, jak i skorzystać z transportu kontenerowego, jednorazowo sprowadzając większe partie produktów czy surowców do produkcji własnej.
Oferta Real Logistics, a indywidualne potrzeby klientów
Od dziesięciu lat przecieramy szlaki transportowe między Europą, a Chinami .Przygotowujemy dla swoich klientów ofertę dostosowaną do ich możliwości, która spełnia wszystkie oczekiwania. W jej tworzeniu pomagają nam liczne kontakty zarówno w portach morskich, jak i w urzędach celnych i innych instytucjach związanych z transportem. Z naszą pomocą, transport towarów z Chin jest wygodny, bezpieczny i bezproblemowy, ponieważ nie tylko kierujemy postępowaniem naszych klientów, ale też wyręczamy ich w większości czynności.
W ramach organizacji spedycji z Chin oferujemy między innymi:
Gwarancja pełnej kontroli nad procesem transportu
Organizując od wielu lat przewozy towarów z Chin, posiadamy szeroko rozbudowaną siatkę kontrahentów i jesteśmy w stanie ocenić ich możliwości współpracy. Dokonując selekcji, dobieramy najlepsze z punktu widzenia konkretnej przesyłki rozwiązania. Korzystamy nie tylko ze współpracy z Chińskimi firmami, ale też z wielu tamtejszych portów i lotnisk. Wysoka specjalizacja w tym zakresie sprawia, że możemy dostarczyć każdy ładunek z dowolnego miejsca w tym kraju pod wskazany adres odbiorcy w Polsce. Transporty organizujemy zarówno z liczących się ośrodków przemysłowych i portów, jak i z dowolnej lokalizacji w głębi kraju, włączając w proces przewozu także lokalny transport kolejowy.
Naszą kolejną specjalizacją jest eksport na Bliski Wschód. Głównymi zaletami proponowanych przez nas rozwiązań są szybki czas tranzytu, poprzez transport z Hamburga i Bremerhaven, a także bezpieczeństwo, ponieważ oferujemy transporty bezpośrednie z ww. portów – minimalizujemy w ten sposób ryzyko komplikacji, poprzez mniejszą liczbę przeładunków.
Obsługa eksportu na Bliski Wschód to nasza specjalność, a dla Klientów gwarancja:
Zarówno w Dubaju, jak i w pozostałych krajach arabskich gospodarka opiera się na imporcie produktów sprowadzanych z różnych rejonów świata. Polska ma w tym imporcie znaczącą pozycję, ponieważ nasze towary są cenione i poszukiwane przez tamtejszych odbiorców.
Inwestowanie w eksport ma charakter długofalowy, a na dodatek jest wspierany przez Polski rząd. Kolejnym atutem skłaniającym do inwestowania w tym kraju jest Światowa Wystawa Expo w 2020 roku.
Spedycja towarów do Dubaju
Korzystając z transportu morskiego, czas realizacji standardowo wynosi 30 dni. Dzięki licznym kontaktom w znaczących portach europejskich, organizujemy wysyłki z portów w Polsce i zagranicą. Dzięki temu czas przewozu ulega znacznemu skróceniu.
Poza spedycją morską organizujemy również transport do Dubaju drogą lotniczą. Jej zaletą jest znacznie krótszy czas dostawy, jednak spodziewać się należy wyższych kosztów przewozowych. Stosujemy zasadę kompleksowej obsługi klienta. Oznacza to, że zajmujemy się transportem towaru na każdym jego etapie, włączając w usługę także wszystkie formalności celne oraz przeładunek i transport drogowy do portu lub lotniska.
Przewozy każdego typu ładunków
Transport towarów do Dubaju, jaki organizuje nasza firma, obejmuje niemal każdy rodzaj ładunku, począwszy od drobnicy, przez towary wielkogabarytowe po ładunki specjalne. Do portu docelowego dostarczymy wszystko: od świeżych warzyw i owoców po kosmetyki i leki, jachty lub wielkie części maszyn. Oferujemy przewozy w chłodniach oraz w środowisku kontrolowanym, co sprawia, że towary po długiej podróży w pełni zachowują swoje cechy.
Poza bezpośrednią organizacją transportu oferujemy również pomoc w kompletowaniu dokumentacji przewozowej oraz pośredniczymy w zawieraniu umów ubezpieczeniowych na przewożone ładunki. Z naszą pomocą transport jest szybki, bezpieczny i zawsze dociera na czas do miejsca przeznaczenia.
Eksport towarów z Europy do Iranu przybiera na sile z każdym miesiącem, a polskie przedsiębiorstwa mają w tym eksporcie znaczący swój udział. Jest to skutkiem odwilży w stosunkach politycznych Iranu z Zachodem, a konkretniej zacieśniających się relacji gospodarczych, idących w następstwie. Po otwarciu się na import m.in. z Europy, Iran stał się atrakcyjnym, chłonnym rynkiem zbytu. Świadczą o tym chociażby kolejne misje handlowe z Polski odwiedzające Iran, nawiązujące kontakty, lobbujące za polskimi produktami i pomagające tworzyć koniunkturę na wymianę handlową pomiędzy obydwoma krajami.
Również na dokumentach transportowych, wystawianych przez Real Logistics, jako port wyładunku coraz częściej widnieje dźwięczna nazwa „Bandar Abbas”, główny port Iranu. Oprócz transportu morskiego, specjalizujemy się również w transporcie drogowym m.in. do stolicy kraju, Teheranu. Dostrzegając rosnące możliwości handlowe z tą wschodzącą gospodarką i posiadając tam solidnych partnerów, jesteśmy w stanie zapewnić naszym Klientom kompleksową organizację transportu do Iranu. Jego wyróżnikiem jest szybki czas realizacji, dzięki bezpośrednim połączeniom morskim z Bremerhaven czy Hamburga, oraz dzięki sprawdzonym przewoźnikom drogowym. Jeśli są Państwo zainteresowani naszą ofertą lub mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące tego tematu, zachęcamy do kontaktu!
Kolejnym kierunkiem, na którym możemy pochwalić się sukcesami są Indie. Dysponujemy w tym zakresie ponad dziewięcioletnim doświadczeniem w realizacji transportów ładunków - zarówno drogą morską, jak i lotniczą. Zrealizowane w tym czasie zlecenia nauczyły nas specyfiki tego rynku, a także pozwoliły wypracować grupę zaufanych agentów. Dzięki tym kontaktom - na bieżąco mamy dostęp do najświeższych informacji, wliczając w to pełen przekrój stawek frachtowych na najważniejszych liniach oceanicznych i lotniczych.
Transport lądowy (a więc także nieodzowny element transportu morskiego) w Indiach jest nieco odmienny niż np. w Chinach. Fabryki często są zlokalizowane z dala od portów morskich, a infrastruktura drogowa (z uwagi na bardzo niską jakość dróg), nie sprzyja transportom kontenerowym. Sytuacja ta zmusza spedytorów do organizowania dowozów pomiędzy fabrykami producentów, a portami morskimi - szlakami kolejowymi w oparciu o tzw. suche porty (ICD). Są to terminale, gdzie można pobierać i składać kontenery. W związku z tym, że nie wszyscy Armatorzy operują na wspomnianych ICD, niska stawka frachtowa na warunkach FOB może okazać się bardzo kosztowna. Jeśli okaże się, że najbliższe miejsce, gdzie dostępne są puste kontenery danego Armatora - jest oddalone o 400 KM od magazynu producenta - to koszty lokalne jakie ponosi załadowca są wyższe z tego tytułu o kilkaset dolarów, które w ostateczności i tak zapłaci importer w fakturze handlowej…
Lata doświadczeń na tym rynku pozwoliły nam wybrać firmy, które potrafią profesjonalnie zająć się organizacją transportu multimodalnego. Współpracujemy także z Armatorami, dzięki którym sprawnie i bez dodatkowych kosztów realizujemy wysyłki morskie dla naszych Klientów.