###pl PAGE:o-firmie BUL: Kariera

Kariera

Dlaczego Real Logistics?

Dążymy do tego, aby wizytówką naszej firmy byli zadowoleni pracownicy, których zaangażowanie przełoży się na nasz wspólny sukces. Zdajemy sobie sprawę, iż dziś godzenie życia zawodowego z życiem prywatnym jest dużym wyzwaniem, stąd naszym celem jest umożliwienie naszym pracownikom osiągnięcie tej równowagi. Zakładamy, że tylko wtedy możemy liczyć na uzyskanie synergii w realizowaniu celów firmy oraz harmonii w życiu pracownika.

Staramy się w pracy tworzyć przyjazną atmosferę, która pozwoli każdemu czuć się komfortowo. Aby zrealizować ten cel, bardzo istotny jest dla nas dobór ludzi, którzy tworzą nasz zespół. Jeżeli jesteś osobą optymistyczną, chętnie sięgającą po nowe doświadczenia, proponujemy Ci pracę w sympatycznym zespole rozwijającej się firmy transportowo-spedycyjnej. To czego oczekujemy to sumienność, umiejętność podejmowania decyzji, miłe usposobienie, opanowanie w sytuacjach stresowych oraz znajomość języka angielskiego.

Wiedząc jakimi wartościami się kierujemy, zapraszamy do przesyłania CV (praca@real-logistics.pl). Czekamy na Twoją aplikację!

Obecnie poszukujemy osób na stanowiska:

Specjalista ds. sprzedaży rozwiązań logistycznych (Dział Logistyki Kontraktowej)

Operator wózka widłowego / Magazynier

 

 

 


 Specjalista ds. sprzedaży rozwiązań logistycznych (Dział Logistyki Kontraktowej)

Miejsce pracy: Gdynia


Dlaczego miałbyś u nas pracować?

1. Dzięki otwarciu przez naszą firmę pierwszego magazynu, masz okazję dołączyć do procesu tworzenia czegoś zupełnie nowego i nabyć kolejne umiejętności i kompetencje.

2. Współpracujemy z Dalekim Wschodem – to region, który dynamicznie się rozwija i oferuje wiele możliwości biznesowych.

3. Posiadamy własną agencję celną, co w połączeniu z własnym magazynem daje nam dużą przewagę nad konkurencją, skutkiem czego jest szeroka gama usług oraz lepsza kontrola nad całym procesem logistycznym.

Kogo dokładnie szukamy?

    • Poszukujemy osoby o profilu sprzedażowo-logistycznym, która ma doświadczenie w branży logistyki magazynowej i sprzedaży usług logistyki kontraktowej (dodatkowym atutem będzie znajomość rynku logistyki kontraktowej w Trójmieście).
    • Zależy nam na osobach posiadających wykształcenie i wytyczoną sprofilowaną ścieżkę kariery w branży logistycznej.
    • Zwracamy szczególną uwagę na osoby, które cechują się spostrzegawczością, skutecznością w działaniu, umiejętnością negocjowania, zarządzania własnym czasem pracy oraz są kontaktowe i proaktywne.
    • Wymagamy znajomości j. angielskiego na poziomie B2 oraz prawa jazdy kat. B.

 

Czym będziesz się zajmować?

    • Pozyskiwaniem nowych Klientów w zakresie magazynowania, czasowego składowania towarów oraz magazynu celnego, a także ofertowaniem innych usług spedycyjnych, takich jak spedycja morska, lotnicza i kolejowa.
    • Współpracą i utrzymaniem pozyskanych już Klientów, dostarczając im wsparcie oraz oferty produktów dostosowanych do ich potrzeb i wymagań.
    • Prowadzeniem procesu sprzedaży od początku do końca oraz współpracą z działami operacyjnymi w celu zapewnienia kompleksowej obsługi Klientów i zapewnienia jakości usług.
    • Monitorowaniem konkurencji, trendów rynkowych oraz kształtowaniem wizerunku firmy zarówno jako dostawcy usług jak i pracodawcy.

 

Jak przebiega wdrożenie handlowca do firmy?

1. Proces onboardingu w naszej firmie zaczyna się od dwutygodniowego pobytu nowego pracownika we Wrocławiu. W tym czasie zostaniesz zapoznany z zespołem oraz z działalnością i usługami firmy.

2. W kolejnych tygodniach odbędziesz praktyczne szkolenia w Gdyni. Długość okresu praktycznego wdrożenia zostanie dostosowana do Twojego doświadczenia oraz indywidualnych potrzeb.

3. Przez cały okres wdrożenia otrzymujesz wsparcie dedykowanego opiekuna, do którego możesz zwrócić się z dowolnym zapytaniem lub problemem.

Jak zbudowany jest dział handlowy?

    • W naszej firmie, dział handlowy składa się z trzech doświadczonych specjalistów, którzy są zlokalizowani na terenie Polski (Wrocław, Opole).
    • Nasi handlowcy to doświadczeni pracownicy, którzy mają wyznaczone konkretne rejony działania. Cieszą się dużą niezależnością i samodzielnością w swojej pracy, co pozwala im efektywnie zarządzać czasem i zasobami. Ich praca wymaga częstych wyjazdów.

 

Jak przebiega proces sprzedaży?

1.Proces sprzedaży w naszej firmie rozpoczyna się od aktywnego poszukiwania Klienta, na usługi z zakresu logistyki kontraktowej. Przede wszystkim stawiamy na bezpośredni kontakt z potencjalnymi Klientami, jednak wykorzystujemy również środki komunikacji telefonicznej oraz mailowej.

2. Współpracujemy z doświadczonymi spedytorami, którzy dysponują szeroką siecią kontaktów w wielu firmach korzystających już z naszych usług spedycyjnych. Dzięki temu proces pozyskiwania Klientów w obszarze logistyki kontraktowej jest bardziej efektywny i skuteczny.

3. Po nawiązaniu kontaktu z potencjalnym Klientem handlowiec przedstawia ofertę oraz kosztorys. Po zaakceptowaniu oferty, Klient otrzymuje zlecenie, które po podpisaniu jest podstawą do realizacji usługi.

Co jeszcze oferujemy?

    • Pełną swobodę wyboru formy zatrudnienia (umowa o pracę / B2B).
    • Kompletny zestaw narzędzi, w tym laptopa z niezbędnym oprogramowaniem i osprzętem, telefon komórkowy, samochód służbowy oraz kartę paliwową.
    • Dostęp do usług medycznych i wizyt u specjalistów w ramach prywatnej opieki medycznej.
    • Możliwość korzystania z różnych form aktywności fizycznej, w ramach dopłaty do karty MultiSport.
    • Możliwość uczestnictwa w szkoleniach branżowych oraz szkoleniach z obsługi Klienta.
    • Atmosferę wzajemnego wsparcia i partnerstwa. 

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), prześlij nam swoje CV z dopiskiem "Specjalista ds. sprzedaży rozwiązań logistycznych" na adres mailowy: praca@real-logistics.pl

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Real Logistics Sp. z o.o. Spółka Komandytowa z siedzibą we Wrocławiu, ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Informujemy, że Administratorem danych jest Real Logistics Sp. z o.o. Spółka Komandytowa z siedzibą we Wrocławiu, ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

 


 Operator wózka widłowego / Magazynier

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Dołączając do nas zyskujesz:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji;
  • możliwość rozwoju i zdobycia nowych kompetencji;
  • pełne wdrożenie i wsparcie współpracowników oraz kadry kierowniczej;
  • konkurencyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
  • pakiet benefitów: ubezpieczenie grupowe, dopłatę do prywatnej opieki medycznej (LuxMed), kartę Multisport;
  • bezpieczne i przyjazne środowisko pracy;

 

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • posiadasz uprawnienia UDT na wózki (I WJO lub II WJO) oraz umiesz jeździć elektrycznym wózkiem widłowym (bocznym oraz czołowym);
  • jesteś skrupulatny oraz cechuje Cię dbałość o wykonywanie powierzonych obowiązków,;
  • jesteś zaangażowany oraz posiadasz chęci rozwoju osobistego;
  • masz doświadczenie w pracy z terminalem magazynowym (skanerem kodów kreskowych);

 

Będziesz odpowiedzialny za:

  • proces przyjęcia oraz wydawania towarów (wyładunek, załadunek kontenerów, naczep, również rozładunek/załadunek ręczny);
  • optymalne rozmieszczenie towarów na magazynie;
  • kompletowanie towarów zgodnie ze specyfikacją;
  • przygotowywanie produktów do wysyłki;
  • zgłaszanie rozbieżności ilościowych i jakościowych;
  • dbanie o porządek i bezpieczeństwo w magazynie;
  • wykonywanie innych zleconych prac magazynowych.

 

Ważne jest dla nas, abyś:

  • wykazywał się samodzielnością w działaniu i dobrą organizacją pracy,
  • przywiązywał wagę do szczegółów,
  • wykazywał się pozytywnym nastawieniem do ludzi i wykonywanej pracy.

 

Możesz u nas liczyć na:

  • współpracę w oparciu o umowę o pracę (pierwsza umowa na 3 miesiące, następnie umowa na czas nieokreślony),
  • dobrą atmosferę pracy, wzajemny szacunek;
  • dobry pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe, kartę sportową;
  • praca poniedziałek-piątek (na ten moment jednozmianowa, 8:00-16:00);
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania (5000-6000PLN brutto);
  • bezpłatny parking i dobrą kawę :)

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), prześlij nam swoje CV z dopiskiem "Operator wózka widłowego / Magazynier" na adres mailowy:praca@real-logistics.pl

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Real Logistics Sp. z o.o. Spółka Komandytowa z siedzibą we Wrocławiu, ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Informujemy, że Administratorem danych jest Real Logistics Sp. z o.o. Spółka Komandytowa z siedzibą we Wrocławiu, ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.